1. Γιατι ειμαι εδω

-Τα Χριστούγεννα του 2011 αποφάσισα πως θέλω να μάθω πλέξιμο. Eίχα δει δημιουργίες και blog άλλων πλεκτριών που με είχαν ενθουσιάσει. Δυστυχώς δεν μένω στην ίδια πόλη ούτε με την μαμά μου (που είναι καταπληκτική πλέκτρια) ούτε με την γιαγιά μου. Οπότε τι κάνουμε; Η Ξ. -που ήθελε κι αυτή να μάθει να πλέκει- ανακάλυψε πως παραδίδονται μαθήματα στην Nέα Γουινέα. Και έτσι τον Μάρτιο του 2012 ξεκινήσαμε τα βασικά βήματα.

Από τότε έχει μπει νερό στ’ αυλάκι, δεν μπορώ να πω. Έφτιαξα το πρώτο μου κασκόλ, το 2ο, το 3ο (έκανα πολλά), έμαθα τις στρογγυλές βελόνες,  έπλεξα λαιμούς, σκουφάκια και σύντομα  θα ξεκινήσω το πρώτο μου πουλόβερ. Ένα project που φοβάμαι λίγο αλλά τι στο κάλο.. Πλέξε, ξήλωσε, πλέξε, ξήλωσε δεν θα το τελειώσω κάποτε;

Εδώ, θέλω να κρατάω ένα ψηφιακό αρχείο των project μου, ένα ημερολόγιο με τα σωστά και κυρίως τα λάθη μου (για να μην τα επαναλαμβάνω) αλλά και να γνωρίσω όσους από εσάς ασχολείστε με το πλέξιμο, το βελονάκι (που επίσης θέλω να μάθω) αλλά και κάθε είδους χειροτεχνίες

Καλώς σας βρήκα

– Christmas of 2011, I decided that i want to learn how to knit. I’d seen blogs dedicated to knitting and i was really jealous.. Unfortunately i don’t live in the same city with my mum (who is an excellent knitter) or my grandmother. So, what do we do? X. -who wanted to learn knitting too-  found out that knitting lessons are taught in Nea Guinea. So, March 2012 was the beginning of the my knitting journey.

I’ve knitted many things since then. I made my first scarf (and my second and my third- i’ve made lots of scarves), learned the round needles, knitted beans, cowls and soon i’ ll start my first sweater. This is a project i’m a bit afraid of but i’ll give it a try. I mean.. knit, unravel, knit, unravel, knit, one day i’ll have my sweater.

I want this blog be a digital diary of my projects, a notebook of my rights and (primarily) my wrongs so as not be repeated. I also want to meet all of you who knit, crochet (i want to learn crochet!) and do all kinds of crafts.

Nice to meet you

θα μπορούσα να είμαι εγώ/ this could be me

θα μπορούσα να είμαι εγώ/ this could be me

θα μπορούσα να είμαι εγώ/ this could be me

Leave a Reply

